פרסום בפייסבוק באופן מקצועימחפשים פרסום בפייסבוק? מצאתם!

* פרסום בפייסבוק (Marketing on Facebook) לחשיפה מירבית.

* קידום ופרסום עסקים בפייסבוק וברשתות חברתיות.

* פרסום ממוקד לפי חתכים שונים.

* ניצול מידע קיים וחסכון שווקי.

* ייעוץ שווקי ומחקר מילות מפתח.

קצת רקע על שיווק בפייסבוק.

הרבה מאיתנו אוהבים לפרסם בפייסבוק שביקרנו במקום כזה או אחר, לפרסם תמונות שלנו ושל בני משפחתנו, הפייסבוק מהווה גם פלטפורמה לשמירת קשר בין חברים, מכרים, בני משפחה, אפשר להגיב לפרסומים של אחרים ובשל היכולות הרבות, אנשים כל כך רבים בארץ ובעולם אוהבים להכנס לפייסבוק, לדפדף, לקרוא, להגיב, להתרגז, להתרגש, לשמוח ולהתעצבן מדברים שונים. יש משתמשים קצת יותר חשאיים שפחות נוהגים להגיב, אבל, בשורה התחתונה, יש יכולת לכל פוסט בפייסבוק להגיע לקהל קוראים רחב מאד, וכאשר לרבים מאד יש חשבון בפייסבוק שכולל כמה פרטים בסיסיים ואישיים, אפשר לנצל את היכולות הללו כדי להיחשף ולחשוף לאו דוקא פרטים אישיים שמעניינים את הקרובים יותר, אלא גם מוצרים או שירותים עשויים לעניין קהל הרבה יותר גדול, באמצעות פרסום בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק – למה לבחור בדרך הקשה?

אם בניתם דף בפייסבוק לעסק שלכם ואתם מפיצים אותו לחברים, והם מפיצים הלאה, והשמועה עושה לה כנפיים לאט לאט ועוברת, וכמות ה"לייקים" לדף שלכם הולכת וגדלה, יש לכם יכולת להפיץ מידע ותאורטית המידע יגיע לקהל שמעוניין בו. אם אתם רוצים להציע שירות ולדף של העסק שלכם יש כבר אלפי או עשרות אלפי אוהדים, הרי שגם אם אחוז קטן מהם יתעניין, מצויין לכם בחיים. ובכן, זה חלום שקשה להגשים ובפועל, לדף פירסומי בפייסבוק קשה מאד להגיע לכמות גדולה מאד של קהל אוהדים. בפועל, הקיר של כל אחד מאיתנו עמוס ממילא בתמונות מהמנות האחרונות שאכלו החברים במסעדה באילת, או מהחוף הזהוב בתאילנד שביקרו בו חברים אחרים. למי יש זמן לקרוא ולשים לב לכל הפרסומים שאתם מוציאים לדף העסקי שלכם?

פרסום בפייסבוק – וזאת הדרך המהירה יותר.

פרסום בפייסבוק לעסקים ולכאלו שסתם רוצים לשחקנקח כמה נתונים פשוטים שיכולים לעזור לנו לסחוט את הלימון. נניח שאתם מציעים שירות באזור תל אביב, ונניח שהשירות שאתם מציעים מתאים יותר לגברים מבוגרים יותר, למשל, מגיל 35 ומעלה. ונניח שהציעו לכם לפרסם באינטרנט או בעיתון המקומי וגם שאתם שולחים את המידע למי שכבר עשה לייק לדף שלכם, ואפילו נניח שחלק מהם קרא והתעניין. רק נניח. איך אתם יכולים להגיע לא רק לקהל היעד שהגדרתם ושכבר רשום לדף שלכם, אלא לכל אלה שיש להם חשבון פייסבוק, הם מאזור תל אביב, גברים בני 35 ומעלה – הייתם אומרים לא לדבר כזה? Social Marketing הוא מאוד מגוון, למשל עכשיו נניח שקהל היעד הוא גברים לא רק מתל אביב, אלא מכל הארץ ואולי אפילו אתם מציעים מוצר שמתאים לקהל יעד מכל העולם.. אחד היתרונות העצומים בפלטפורמה הזאת היא היכולת להגיע לקהל עצום ורב באמצעות חשיפה ממוקדת דרך קידום ופרסום בפייסבוק.