אחסון שרתים לנגישות ממגוון מחשבים, טאבלטים וסמארטפוניםמחפשים אחסון שרתים? מצאתם!

* המלצות לחברות אירוח שרתים הטובות ביותר בשוק!

* כלי ניהול מקצועיים ונוחים.

* שירות ותמיכה 24/7.

* התאמה אישית לכל סוג אתר.

אחסון שרתים – מי צריך?

האם יש לך חנות אינטרנטית מתחילה בשלבי גדילה? אולי יש לכם אתר מלא בסרטוני וידאו? האם יש לכם אתר אינפורמטיבי או אתר דינמי שמשתנה לעיתים קרובות? האם אתם מודעים לכך שסוג האתר שיש לכם, נפחו וסוג השימוש שהאתר מציע משפיעים על צרכי אירוח האתר שלכם, או כפי שנקרא גם – אחסון שרתים? לעיתים מספיק לכם בתחילה אירוח שרתים שיתופי, כלומר, חברת אחסון שיודעת לארח מספר אתרים על אותו שרת ובכך מוזילה לכם (ולשותפים באותו השרת) למעשה את ההוצאה הכספית החודשית הנדרשת. כאשר האתר שלכם גדל, כאשר נפח הפעילות שלו עולה וכמות המבקרים בו גדלה, אפשר לעבור לשרת ייעודי שמתאימים יותר. בשלב זה, תצטרכו כבר לבחון איזה סוג שרת מתאים לכם יותר ומה יתרונותיו של כל סוג. אם אינכם בטוחים בדרך בה אתם צריכים לבחור, תצטרכו ייעוץ מקצועי ואמין כדי להתאים את השירות האופטימלי לאתר שלכם. אז אם שאלנו בתחילה "אחסון שרתים – מי צריך?" ובכן, צריך כל מי שיש לו אתר.

אתר אינטרנט – מי צריך?

אתר אינטרנט זהו צורך חשוב ביותר לכל עסק מכל סוג שהוא בשוק של היום. בין אם אתם זקוקים לאתר המכיל דף אחד או שניים המתארים את העסק שלכם ומוסרים מידע התקשרות בסיסי, דרך אתר המתאר את העסק שלכם ובו נוסף מדי פעם מידע מקצועי רלוונטי למתעניינים בתחום ועד אתרי מכירה, כלומר, חנויות אינטרנטיות, אשר נפוצות מאד בכל העולם ובמקרים לא מעטים אף מחליפות את דרך הרכישה הרגילה בה הורגלנו. סוג אחסון שרתים המנוהל על ידי אנשים מקצועיים ומסודריםהאתר, מידת פרסומו וההיכרות עימו תקבע את כמות המבקרים באתר מדי יום. כאשר מקימים אתר לעסק, חייבים להגדיר את מטרות האתר עבורכם ובהתאם למטרות שתוגדרנה, למצוא חברה היודעת לספק שירות אחסון שרתים בהתאמה לצרכים הספציפיים שלכם ועם יכולת לגדול באופן דינמי יחד עם האתר שלכם, כלומר, חברת אירוח שרתים שתדע לספק שירותים מתקדמים ולאפשר שינויים בתוך אותה החברה, ללא השפעה על ביצועי האתר.

כיצד נמדדים ביצועי אתר ואיך אופן האחסון משפיע על הנתונים?

כדי למדוד את ביצועי האתר שלכם, אתם צריכים להתייעץ עם אנשי מקצוע. קיימים כלים מצויינים בשוק שביכולתם למדוד את התעבורה באתר שלכם ולתת לכם אינפורמציה, מהיכן באה התעבורה ברמת מיקום וסוג אוכלוסיה, תוכלו לדעת כיצד הגיעו לאתר שלכם – האם הקלידו את שמו של האתר כי שמעו עליו או כי מוכר להם או שהקלידו ביטוי חיפוש כלשהו והאתר שלכם היה אחד מתוצאות החיפוש שלו. תוכלו לדעת איזה ביטוי הוקלד, כמה פעמים הוקלד ובאיזה מיקום היה האתר שלכם בתוצאות. נתונים אלה ואחרים יעזרו לכם לדעת כיצד לשפר את ביצועי האתר שלכם.